Південна міська територіальна громада
Харківська область, Харківський район

Звіт  про проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг відділенням соціальної допомоги вдома Центру надання соціальних послуг Південної міської ради

Дата: 06.05.2025 10:36
Кількість переглядів: 16

Звіт

 про проведення внутрішньої оцінки якості надання

соціальних послуг відділенням соціальної допомоги вдома Центру надання соціальних послуг Південної міської ради

       На виконання Наказу Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 р. № 904 «Про затвердження рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг», відповідно до Наказу директора Центру надання соціальних послуг Південної міської ради, від 17.02.2025 р. № 26/1 «Про проведення внутрішньої оцінки якості», було організовано та проведено з 03.03.2025р. по 17.03.20251р., внутрішній моніторинг та оцінку якості соціальної послуги – догляд вдома.

       Ціллю проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги є дотримання якості соціальних послуг, які надаються, виявленню негативних випадків, порушень чи недотримання законодавчих та нормативно – правових актів, що регулюють надання соціальної послуги та вжиття заходів щодо їх усунення, виявлення позитивних та негативних тенденцій у процесі надання соціальних послуг.

      Для проведення внутрішньої оцінки якості та проведення моніторингу створено комісію.

      Оцінка якості соціальних послуг проводилася на основі Наказу Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 р. № 904 «Про затвердження рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг», Державного стандарту – догляд вдома, затвердженого Наказом Міністерства соціальної політики України від 13.11.2013 р. № 760.

       Відділенням соціальної допомоги вдома за звітний період обслуговано 280 ОНГ. В опитуванні прийняли участь 64 (26%  з 246 громадян) отримувачів соціальної послуги.

       При проведенні внутрішньої оцінки якості соціальної послуги – догляд вдома застосовувалися наступні показники:

Оцінка показників забезпечення якості соціальних послуг Центром надання соціальних послуг Південної міської ради:

1) адресність та індивідуальний підхід (100% - статус «добре»)

Всі особові справи отримувачів  соціальних послуг ведуться відповідно до вимог визначених Державними стандартами соціальних послуг, містять карти визначення (оцінювання) індивідуальних потреб, визначення ступеня індивідуальної потреби отримувача соціальної послуги у наданні соціальної послуги. Особові справи містять заяви та договори нового зразка. В наказі про взяття на обслуговування підставою визначено Відділу соціального захисту населення Південної міської ради, що відповідає вимогам Закону України «Про соціальні послуги» та Порядку надання соціальних послуг. Індивідуальні плани надання соціальних послуг, які ґрунтуються на визначенні індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, складаються й узгоджуються з кожним отримувачем соціальної послуги. Перегляд індивідуального плану здійснюється відповідно до вимог Державного стандарту соціальної послуги.

2) результативність (94% - статус «добре»)

За результатами опитування та проведених перевірок були отриманні позитивні відгуки щодо роботи працівників Центру. Постійно проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота серед підопічних щодо якості соціального обслуговування на офіційному сайті Південної міської ТГ.

3) своєчасність (100% - статус «добре»)

Всі звернення громадян були розглянуті з дотриманням термінів у прийнятті рішень. Договори на надання соціальних послуг оформлюються у відповідності до вимог Державних стандартів. Примірники договорів, які знаходяться в особових справах отримувачів послуг містять підписи отримувачів послуг, пролонговуються вчасно.

4) доступність та відкритість (58% - статус «задовільно»)

Пріоритетною проблемою, яка потребує негайного вирішення є переміщення приміщення Центру та його відділень на перший поверх. Приміщення Центру  відповідає санітарним та протипожежним вимогам згідно чинного законодавства України. Виділене приміщення має зручне розташування для отримувачів соціальних послуг, поруч з транспортним сполученням. До кінця 2025 року заплановано перемістити кабінет Центру на перший поверх та розпочати роботи по улаштуванню окремого входу у Центр та  приміщення обладнати інформаційними табличками. В приміщенні Центру та відділень оформлені стенди з інформацією про порядок надання, умови та зміст соціальних послуг. Також, інформація про роботу Центру у тому числі й заплановані заходи висвітлюється на офіційному сайті громади.

5) повага до гідності отримувача соціальної послуги (98% - статус «добре»)

В ході опитування (64 отримувача послуг) не було виявлено негативних відгуків щодо некоректного, неввічливого ставлення зі сторони працівників центру до отримувачів соціальних послуг. У договорі про надання соціальних послуг передбачено пункт, згідно з яким працівники Центру зобов’язуються бути ввічливими та коректними у спілкуванні з отримувачем послуг при виконанні своїх посадових обов’язків, дотримуватися конфіденційності в роботі з інформацією, отриманою в процесі виконання службових обов’язків.

6) професійність (100% - статус «добре»)

Штатний розпис сформовано відповідно до законодавства та з урахуванням спеціалізації суб’єкта, що надає  соціальну послугу. Посадові інструкції затверджено згідно з вимогами чинного законодавства. Всі працівники та соціальні робітники відділень володіють необхідними  знаннями й навичками, які  відповідають кваліфікаційним вимогам, визначеним «Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 80. Соціальні послуги», затвердженим наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 14 жовтня 2005 року № 324. В особових справах працівників  територіального центру містяться документи про освіту (державного зразка). Керівником Центру організовано щорічне проходження медичних оглядів надавачами соціальних послуг. Виробничі наради проводяться за потреби але не рідше одного разу на тиждень. Відділення Центру оснащені необхідним комп'ютерним обладнанням.

Зовнішня оцінка якості надання соціальних послуг визначалася із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг (узагальнювалися статуси, які переважали).

 

Узагальнена оцінка якісних показників

 

Якісні показники

Від 80% до 100% (добре)

Від 51% до 79% (задовільно)

Від 0% до 50% (незадовільно)

Адресність та індивідуальний підхід

«добре»

 

 

Результативність

«добре»

 

 

Своєчасність

«добре»

 

 

Доступність та відкритість

 

«задовільно»

 

Повага до гідності отримувача соціальної послуги

«добре»

 

 

Професійність

«добре»

 

 

 

 

Узагальнена оцінка кількісних показників

 

Кількісні показники

Від 0% до 20%

Від 21% до 50%

Від 51% до 100%

Кількість скарг та результати їх розгляду

Х

 

 

Кількість задоволених звернень про отримання соціальної послуги догляду вдома

 

 

Х

Кількість соціальних працівників, які пройшли атестацію

Х

 

 

 

 

Оцінка якості соціальних послуг в цілому

 

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі з суб’єктом, що надає соціальну послугу

«добре»

Продовжувати роботу з суб’єктом надання соціальних послуг

«задовільно»

-

«незадовільно»

-

 

Узагальнений статус внутрішньої оцінки якості- «добре». 

Основним напрямком роботи відділення є: постійна турбота  та допомога громадянам похилого віку, інвалідам які знаходяться у складних життєвих обставинах. Відділення проводить свою діяльність на принципах адресності та індивідуального підходу, доступності, відкритості, соціальної справедливості, дотримання стандартів якості в наданні соціальних послуг.

      Пріоритетними напрямками відділення є:

  • забезпечення якості послуг, постійне оновлення та можливість швидко реагувати на проблеми;
  • виявлення громадян, які потребують обслуговування, визначення їх індивідуальних потреб у соціальному обслуговуванні та наданні соціальної послуги;
  • надання інформаційно – роз’яснювальної допомоги;
  • запровадження механізмів, які забезпечать якість послуг і можливість швидко реагувати на нові складнощі;
  • проведення внутрішньої оцінки якості надання послуг, з метою дотримання вимог, показників встановленими Держстандартом;
  • налагодження зв’язків з рідними громадян, яких обслуговує відділення соціальної допомоги вдома;
  • поширення інформування населення з питань надання КУ «Центр надання соціальних послуг» Південної міської ради різних видів послуг через засоби масової інформації;

За результатами проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг, розроблення плану заходів щодо покращення якості надання соціальних послуг, проведені виробничі наради, прийняті рішення, щодо затвердження заходів, спрямованих на вдосконалення процесу надання соціальних послуг.

Рекомендації для покращення якості наданих соціальних послуг або покращення організації роботи суб'єкта, що надає соціальні послуги:

 

1. Продовжити роботу, спрямовану на виявлення громадян похилого віку, осіб з інвалідністю з метою надання їм соціальних послуг;

2. Проводити систематичне підвищення кваліфікації працівників, в межах фінансової можливості;

3. Вжити заходи щодо 100% забезпечення доступності приміщень Центру, для надання соціальних послуг маломобільним групам населення;

4. Вжити заходи щодо облаштування приміщень Центру інформаційними таблицями, виконаними шрифтом Брайля.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь