Звіти загального відділу Південної міської ради за 2023 рік
Звіт загального відділу Південної міської ради
Харківського району Харківської області
за 2023 рік
Загальний відділ апарату виконавчого комітету Південної міської ради працює з 2021 року як структурний підрозділ. В своїй роботі користується Конституцією України, Законами «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради, розпорядженнями міського голови та рішеннями виконавчого комітету.
Основними завданнями відділу є:
- здійснення організації службового діловодства в апараті виконавчого комітету Південної міської ради;
- забезпечення організації розгляду звернень громадян до виконкому Південної міської ради, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», звернень народних депутатів України та депутатів місцевих рад у відповідності до Законів України «Про статус народних депутатів України» і «Про статус депутатів місцевих рад»;
- забезпечення збирання, систематизації, накопичення, зберігання та оприлюднення публічної інформації відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації»;
- ведення діловодства;
- організація та зберігання документів (вхідна та вихідна документація), звернення громадян та ін.
На протязі всього 2023 року спеціалістами загального відділу виконавчого комітету Південної міської ради виконувались роботи з діловодства:
Зареєстровано кореспонденції в 2023 році - всього 6579 листів.
- вхідних документів від юридичних осіб – 3443 листа;
- вихідних документів надіслано адресатам – 3136 листів ;
- Надійшло та опрацьовано 86 запитів на інформацію згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації», з них від юридичних осіб – 74 та від фізичних осіб – 12.
Проводилася робота зі зверненнями громадян:
Протягом 2023 року до загального відділу надійшло 1167 звернень (заяви, скарги) громадян, надіслані електронною поштою 684 інші на особистому прийомі, 2(дві) е-петиції, які були розглянуті згідно діючого законодавства. Отримано звернень, заяв, скарг від учасників війни 33, від осіб з інвалідністю 386, від ветеранів війни 12, від дітей війни 309, від багатодітних родин 33, від учасників ліквідації ЧАЕС 12.
Питання порушені у зверненні:
- Земельні питання 181
- Питання з транспорту та зв’язку 3
- Фінансові питання та матеріальної допомоги 112
- Соціальні питання (гуманітарної допомога, забезпечення твердим паливом, виплати ВПО та ін.) 681
- Питання охорони здоров’я 7
- Питання комунальних господарств та благоустрою 51
- Житлові питання 7
- Питання екології та природних ресурсів 12
- Питання освіти, культури, туризму 3
- Питання діяльності органів місцевого самоврядування та виконавчої роботи 60
- Інші питання 12
Від загальної кількості звернень вирішено позитивно – 730, дано роз’яснення 407, відмовлено у задоволенні 11, переслані за належністю 19.
В 2023 році рішенням сесії Південної міської ради затверджено Положення про офіційний веб - сайт Південної міської ради та офіційні сторінки в мережі інтернет (Телеграм-канал та сторінка ФБ), відповідальними за наповнення інформацією сторінок та веб – сайту – начальник загального відділу та головний спеціаліст загального відділу. Так за 2023 рік на офіційних сторінках було оприлюднено більше 9200 публікацій, що містять публічну інформацію, проекти нормативно – правових актів, а саме:
- Рішення сесій Південної міської ради
- Рішення виконавчого комітету Південної міської ради
- Оголошення різного характеру
- Різні новини та заходи, як в громаді так і в країні
- Інформаційні роз’яснення від ГУ ДПС у Харківській області, ГУ ДСНС у Харківській області, ХОВА, ХРДА та інших організацій та установ
- Інформація про роботу відділів та структурних підрозділів Південної міської ради, звіти депутатів та ін.
В 2023 році на виконання доручення керівництва Харківської обласної військової адміністрації, відповідно до завдань Офісу Президента України та Мінцифри, працівниками загального відділу впроваджено цифрові інструменти е- демократії - взаємодії громадян та органів влади, а саме: е-петиції, е-звернення, е-консультації. Зазначені інструменти, деякі вже впроваджені на офіційному сайті ТГ, а деякі будуть впроваджені в найближчий час, як на офіційному сайті так і на платформі електронної демократії E-DEM.
Загальним відділом проводиться систематичний аналіз кількості і характеру звернень, узагальнення пропозицій, що містяться в них. Складаються звіти та інформації про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Південної міської ради. Надаються консультації запитувачам інформації під час оформлення запитів та звернень. Надаються консультації та рекомендації працівникам Південної міської ради щодо належного оформлення листів, рішень та розпоряджень згідно норм ДСТУ 4163:2020.
Начальник загального відділу Неля АНТОНЕНКО
Звіт про кількість запитів на публічну інформацію,
що надійшли до Південної міської ради в 2023 році.
Дата, рік |
всього |
Статус запитувача |
Колективні запити |
Форма отримання |
Результати розгляду |
||||||||
Юридична особа |
Фізична особа |
особисто |
Тел.факс |
|
пошта |
Інформацію надано |
Надіслано за належністю |
відмовлено |
Термін продовжено |
На виконанні |
|||
2023 |
86 |
74 |
12 |
0 |
38 |
0 |
43 |
5 |
86 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Начальник загального відділу Неля АНТОНЕНКО
ДАНІ
про звернення громадян, що надійшли до
Південної міської ради
за 2023 рік у порівнянні з 2022 роком
№ з/п |
Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування |
Кількість усіх звернень |
Кількість звернень, що надійшли поштою (п.п.1.1, 1.1.1, 1.6) * |
Кількість звернень на особистому прийомі (п.1.2) |
Результати розгляду звернень: |
||||||||||
вирішено позитивно п. 9.1 |
відмовлено у задоволенні п. 9.2 |
дано роз’яснення п. 9.3 |
інше п.п. 9.4 – 9.6 |
||||||||||||
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
1. |
Харківська обласна військова адміністрація |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Харківська обласна рада
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Районні військові адміністрації
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
Районні ради
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
Міські ради територіальних громад
|
523 |
1167 |
207 |
684 |
21 |
47 |
452 |
730 |
5 |
11 |
62 |
407 |
4 |
19 |
6. |
Районні ради у містах |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
Селищні ради територіальних громад |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
Сільські ради територіальних громад
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
РАЗОМ:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* указані пункти Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 858 від 24 вересня 2008 року
зі змінами відповідно до Постанови КМУ № 94 від 21.02.2018
№ з/п |
Кількість звернень, з них: |
|||||||||||||||
повторних (п.2.2) |
колективних (п.5.2) |
від учасників війни, осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій (п. 7.1, 7.3, 7.4, 7.5)
|
від осіб з інвалідністю І,ІІ,ІІІ групи
(п.7.7, 7.8, 7.9) |
від ветеранів праці (п.7.6) |
від дітей війни (п.7.2) |
від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь (п.7.11 ,7.12, 7.13) |
від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (п.7.14, 7.15)
|
|||||||||
2022 |
2023 |
2022 |
2023 |
2022 |
2023 |
2022 |
2023 |
2022 |
2023 |
2022 |
2023 |
2022 |
2023 |
2022 |
2023 |
|
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
5 |
81 |
8 |
22 |
15 |
33 |
38 |
386 |
3 |
12 |
92 |
309 |
6 |
33 |
4 |
12 |
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ з/п |
Кількість питань, порушених у зверненнях громадян |
у тому числі питання: |
||||||||||||||||||||
аграрної політики і земельних відносин
|
транспорту і зв’язку |
фінансової, податкової, митної політики |
соціального захисту |
праці і заробітної плати, охорони праці, промислової безпеки |
охорони здоров’я |
комунального господарства |
житлової політики |
екології та природних ресурсів |
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, запобігання дискримінації
|
|||||||||||||
2022 |
2023 |
2022 |
2023 |
2022 |
2023 |
2022 |
2023 |
2022 |
2023 |
2022 |
2023 |
2022 |
2023 |
2022 |
2023 |
2022 |
2023 |
2022 |
2023 |
2022 |
2023 |
|
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
523 |
1167 |
61 |
181 |
0 |
3 |
26 |
112 |
367 |
681 |
0 |
3 |
0 |
7 |
21 |
51 |
14 |
7 |
0 |
12 |
12 |
35 |
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ з/п |
у тому числі питання: |
Штатна чисельність структурного підрозділу роботи зі зверненнями громадян ОДА |
||||||||||||||||
сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей |
освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності |
діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин |
діяльності центральних органів виконавчої влади |
діяльності місцевих органів виконавчої влади |
діяльності органів місцевого самоврядування |
Обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин |
інші |
|||||||||||
|
2022 |
2023 |
2022 |
2023 |
2022 |
2023 |
2022 |
2023 |
2022 |
2023 |
2022 |
2023 |
2022 |
2023 |
2022 |
2023 |
2022 |
2023 |
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
68 |
69 |
70 |
71 |
72 |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
5. |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
10 |
37 |
3 |
23 |
0 |
0 |
12 |
12 |
||
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Начальник загального відділу Неля АНТОНЕНКО