Нагадування про необхідність оплати за спожиту електроенергію.
Нагадуємо про необхідність оплати за спожиту електричну енергію своєчасно!
Електроенергія — звичайний та повсякденний для споживача товар, але забезпечити його надійне постачання можуть лише досвідчені та професійні електропостачальні компанії, які мають відповідні знання, практику та належні фінансові ресурси.
З метою уникнення перебоїв з постачання електричної енергії просимо Вас своєчасно оплачувати за спожиту електроенергію.
У відповідності до “Правил роздрібного ринку електричної енергії”, затвердженими постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, та на умовах договору про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг рахунок за спожиту електричну енергію оплачується:
- протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем;
- протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунка побутовим споживачем.
Зважаючи на вищевикладене, у разі неоплати користувачами в повному обсязі за використану електричну енергію, ПрАТ “Харківенергозбут” буде не в змозі здійснити закупівлю електричної енергії у зв'язку з браком коштів, а також несе загрозу енергетичній галузі в Харківській області
Оновлену інформацію про стан своїх розрахунків Ви можете побачити кожного місяця вже з 10 числа за допомогою наступних онлайн-сервісів:
- “Приват 24”;
- “Ощадбанк 24 ”;
- мобільного додатка “Харенерго”;
- особистого кабінету ПрАТ “Харківенергозбут”.
Сплачувати за спожиту електричну енергію, для Вашої зручності та безпеки, ми радимо через системи електронних платежів наших банків-партнерів:
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Приватбанк;
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Ощадбанк;
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Easy Pay;
- сайт або відділення АТ “Укрпошта”;
- мобільний додаток“Харенерго”.
Завдяки Вашим оплатам у кожній оселі світло та затишно, морок відступає, а сердце наповнюється надією на щасливе майбутнє. Але ми й так всі знаємо, що воно буде щасливим, бо перемога за нами! Все буде Україна!